Tendències en decoració per a la tardor-hivern

Amb l’arribada de la tardor, torna el fred i els objectes que ens ajuden a mantenir l’escalfor tornen a agafar un lloc protagonista a la llar.
Per això, des de Decoració Teixidó et donem alguns consells per recuperar el caliu de la llar, tot seguint les tendències en decoració actuals. Per fer-ho, és fonamental que escullis productes de bona qualitat i moderns, com els que trobaràs al nostre establiment situat a Andorra la Vella.

Quines són les tendències en decoració actuals?

Tendències en decoració: efecte llana bouclé

Una de les principals tendències en decoració és incorporar elements de teixit arrissat o d’efecte “xai”. En trobaràs en coixins, mantes, pufs… A més de ser visualment atractius, aporten caliu a l’espai i solen ser molt agradables al tacte.

Tendències en decoració: estil natural

La decoració d’estil natural és una de les tendències més populars dels últims temps. Es caracteritza per transmetre tranquil·litat i per ser molt fàcil de combinar amb altres estils i colors naturals com els terra, fusta, sorra… Una opció ideal per combinar amb catifes, sobretot les de teixit de jute i fabricades de manera artesanal.

Tendències en decoració: art déco i minimalisme

L’estil Art Déco es caracteritza per utilitzar línies geomètriques i tonalitats daurades. Sens dubte, aporta elegància i és perfecte per combinar amb catifes llises o amb formes geomètriques, depenent dels mobles i la decoració que esculls per a l’estança.

Tendències en decoració: barreja d’estils i textures

La darrera de les tendències en decoració sobre la qual et parlem, com a professionals del sector a Andorra, es caracteritza per fusionar estils i textures. Una alternativa perfecta per als que no volen seguir un únic estil o que no estan segurs de quin els agrada més. Així, es crea un estil propi i personalitzat. Per exemple, es pot seleccionar una base clàssica en els mobles i acompanyar-los de tocs moderns i actuals amb mantes, catifes, coixins o cortines de colors estridents i variats. Queda ideal!

Si no tens clar quin estil és ideal per a la teva llar, no dubtis en visitar Decoració Teixidó: una botiga tèxtil familiar amb una llarga experiència en el sector a Andorra.
Un establiment fundat l’any 1980, que compta amb un taller de tapisseria propi, que ens permet assolir qualsevol repte que desitgi el client. Ens trobaràs a l’Avinguda Verge del Pilar, 1.



 

 

Comparteix

What do you think?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

No Comments Yet.